Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2007 12:30 - Реклама или антиреклама
Автор: lubitel Категория: Бизнес   
Прочетен: 2305 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 17.10.2007 12:16


Стоя си снощи в кухнята и си приготвям вечерята. В другата стая боботи телевизора и в един момент чувам, че почва някаква реклама. Беше нещо от рода -  Услугите на нашата фирма са НАЙ -..., ние сме НАЙ - . . . и прочие НАЙ-НАЙ- . . .

От времето, когато бях студент, съм запомнил, че при реклама сравнителната степен НАЙ – не се употребява!
Може вашата фирма, стока или услуга да е ПО - . . . спрямо други такива, но не може да кажете, че сте НАЙ - . . . ! Просто, защото това не е точно така и подвежда клиентите . . . 

Няма да давам мнение и да навлизам в подробности до колко рекламите, с които ни заливат от всевъзможни места са професионално направени – ще ви разкажа за една реклама за която вчера вечерта си спомних.

Видях я това лятото и по начина по който беше направена, по-скоро си беше 100% антиреклама.

За какво става въпрос:

Лято е и аз съм на море, в Бургас, часът е към 12 и е жега, пресичам градинката пред Бургаската жп гара.
В един момент погледа ми беше привлечен от кошчетата за боклук – повечето от тях препълнети, омазани и вонящи! Но не това ме впечатли.
В първия момент и аз не разбрах защо ги загледах, но прояснението бързо дойде.

Кошчетата бяха разделени на две  – едните боядисани в един цвят, с изписано името на сметосъбиращата фирма в града (в това едва ли има нещо странно . . .) - но другите . .  Другите бяха във фирмените цветове, емблемата и името на  . . . една верига от супермаркети за хранителни стоки!
Каква
гениална идея е родила нечия тиква  – да рекламираш храна насред вонящите остатъци . . .  

Едва ли може да се намери по неподходящо място за реклама на храни и още не мога да се начудя какви точно асоциации в случая биха ме стимулирали да хукна да пазарувам от тези магазини.

Не съм гнуслив, но вече не пазарувам от тази верига от супермаркети . . . Защо ли!?



Тагове:   Антиреклама,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chovekataz - Сърдечно споделям!
22.10.2007 19:06
Сърдечно споделям твоето мнение за рекламите, ето и моя труд по тази тема: http://chovekataz.blog.bg/viewpost.php?id=86726
цитирай
2. martoudi - слогънче
01.11.2007 15:46
от предизборната кампания
Защо идват новите лидери? - За да заместят старите!
цитирай
3. bovari - Аз пък мисля, че толкова недомислено
19.06.2008 19:12
не може да бъде! И дали защото съм мнителна, но може да е "поздрав" от конкуренцията.;)))) Гадно, но гениално, за българските условия е възможно.;))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubitel
Категория: Други
Прочетен: 53000
Постинги: 10
Коментари: 31
Гласове: 5589
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930