2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. varg1
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. deathmetalverses
13. stela50
14. samvoin
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. getmans1
Прочетен: 2305 Коментари: 3 Гласове:
Последна промяна: 17.10.2007 12:16
Стоя си снощи в кухнята и си приготвям вечерята. В другата стая боботи телевизора и в един момент чувам, че почва някаква реклама. Беше нещо от рода - “Услугите на нашата фирма са НАЙ -..., ние сме НАЙ - . . . и прочие НАЙ-НАЙ- . . .”
От времето, когато бях студент, съм запомнил, че при реклама сравнителната степен НАЙ – не се употребява!
Може вашата фирма, стока или услуга да е ПО - . . . спрямо други такива, но не може да кажете, че сте НАЙ - . . . ! Просто, защото това не е точно така и подвежда клиентите . . .
Няма да давам мнение и да навлизам в подробности до колко рекламите, с които ни заливат от всевъзможни места са професионално направени – ще ви разкажа за една реклама за която вчера вечерта си спомних.
Видях я това лятото и по начина по който беше направена, по-скоро си беше 100% антиреклама.
За какво става въпрос:
Лято е и аз съм на море, в Бургас, часът е към 12 и е жега, пресичам градинката пред Бургаската жп гара.
В един момент погледа ми беше привлечен от кошчетата за боклук – повечето от тях препълнети, омазани и вонящи! Но не това ме впечатли.
В първия момент и аз не разбрах защо ги загледах, но прояснението бързо дойде.
Кошчетата бяха разделени на две – едните боядисани в един цвят, с изписано името на сметосъбиращата фирма в града (в това едва ли има нещо странно . . .) - но другите . . Другите бяха във фирмените цветове, емблемата и името на . . . една верига от супермаркети за хранителни стоки!
Каква “гениална” идея е родила нечия тиква – да рекламираш храна насред вонящите остатъци . . .
Едва ли може да се намери по неподходящо място за реклама на храни и още не мога да се начудя какви точно асоциации в случая биха ме стимулирали да хукна да пазарувам от тези магазини.
Не съм гнуслив, но вече не пазарувам от тази верига от супермаркети . . . Защо ли!?
Защо идват новите лидери? - За да заместят старите!